Кожен клієнт нашої компанії – це головний актив. Тому сервіс у нас завжди на найвищому рівні!
Гарантійне обслуговування:
1. Як підтвердити, що Ви купили покупку у нас:
- метод 1: Усі клієнти зберігаються у нас у базі вже понад 7 років. Тому все, що вам потрібно знати - це ПІБ людини, яка забирала замовлення.
- метод 2: Чек із банку, через який проводилася оплата або накладна, яку Вам видали при отриманні в кур'єрській службі.
2. Обов'язково потрібно зберегти повну комплектацію замовлення, у тому числі упаковку.
Ми не беремо передоплати при замовленні післяплатою, тому, Вам потрібно в обов'язковому порядку перевірити комплектацію і зовнішній вигляд товару (відсутність тріщин, сколів). У разі виявлення дефектів – відмовитись від посилки. Ми обов'язково замінимо товар.
Гарантія не діє:
- Якщо клієнта немає в базі даних і у Вас відсутній чек (з банку або Нової Пошти).
- Товар був розібраний клієнтом.
- Порушено умови експлуатації, транспортування або зберігання.
- Використовувалися неоригінальні комплектуючі.