Кожен клієнт нашої компанії – це головний актив. Тому сервіс у нас завжди на найвищому рівні!

Гарантійне обслуговування:

 

1. Як підтвердити, що Ви купили покупку у нас:

  • метод 1: Усі клієнти зберігаються у нас у базі вже понад 7 років. Тому все, що вам потрібно знати - це ПІБ людини, яка забирала замовлення.
  • метод 2: Чек із банку, через який проводилася оплата або накладна, яку Вам видали при отриманні в кур'єрській службі.

 

2. Обов'язково потрібно зберегти повну комплектацію замовлення, у тому числі упаковку.

Ми не беремо передоплати при замовленні післяплатою, тому, Вам потрібно в обов'язковому порядку перевірити комплектацію і зовнішній вигляд товару (відсутність тріщин, сколів). У разі виявлення дефектів – відмовитись від посилки. Ми обов'язково замінимо товар.

 

Гарантія не діє:

 

  • Якщо клієнта немає в базі даних і у Вас відсутній чек (з банку або Нової Пошти).
  • Товар був розібраний клієнтом.
  • Порушено умови експлуатації, транспортування або зберігання.
  • Використовувалися неоригінальні комплектуючі.